Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chudá, Hana
dc.contributor.author Hanko, František
dc.date.accessioned 2013-10-08T08:50:09Z
dc.date.available 2013-10-08T08:50:09Z
dc.date.issued 2012-02-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22357
dc.description.abstract Cílem práce je vytvořit diagnostický nástroj ? didaktický test pro měření počítačové gramotnosti sestavený z učiva informačních a komunikačních technologií podle RVP, jeho funkční ověření a provedení korekce diagnostického nástroje a baterie otázek. Teoretická část práce je zaměřena na základní názvosloví, možnosti diagnostiky počítačové gramotnosti a na analýzu rámcového vzdělávacího programu pro základní školu. Praktická část je tvořena ve formě projektu a seznámí čtenáře s tvorbou didaktického testu v elektronické a papírové podobě, jejich ověřením na základní škole a závěrečnou korekcí diagnostického nástroje a baterie otázek. Baterie otázek je tvořena v LMS Moodle. cs
dc.format 86 s. (146272 znaků) cs
dc.format.extent 27058165 bytes cs
dc.format.mimetype application/zip cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject PC gramotnost cs
dc.subject RVP cs
dc.subject informační gramotnost cs
dc.subject pedagogická diagnostika cs
dc.subject ECDL cs
dc.subject didaktický test cs
dc.subject tvorba diagnostického nástroje cs
dc.subject PC literacy en
dc.subject RVP en
dc.subject information literacy en
dc.subject educational diagnostics en
dc.subject ECDL en
dc.subject didactic test en
dc.subject creation of a diagnostic tool en
dc.title Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ cs
dc.title.alternative Possibilities and Limits of Pedagogical Diagnostics of Computer Literacy in Primary Schools en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Švrčinová, Linda
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of the work is to create a diagnostic tool ? didactic test for measurement of computer literacy, consisting of the information and communication technologies curriculum by RVP, another aim is the tool correction and its functions verification, and correction of battery of questions. The theoretical part is focused on basic terminology, possibilities of computer literacy diagnostic and analysis of general education program for elementary school. The practical part is made in form of project, which makes readers familiar with the process of creating the didactic test in electronic and paper form, their verification in elementary school, and the final correction of the diagnostic tool and the battery of questions. The battery of questions was created in LMS Moodle. en
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/154 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 26365
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-17
local.subject počítačová gramotnost cs
local.subject základní školy cs
local.subject computer literacy en
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View
hanko_2012_dp.zip 25.80Mb Unknown View/Open
hanko_2012_vp.doc 295Kb Microsoft Word View/Open
hanko_2012_op.doc 259.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account