Analýza marketingové komunikace firmy JIŘÍ BLAHA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy JIŘÍ BLAHA s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Trojáková, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-08T10:04:18Z
dc.date.available 2013-10-08T10:04:18Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22384
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci se zákazníky ve společnosti JIŘÍ BLAHA s.r.o., malého podniku, který je specializovaný na prodej a montáž plastových dveří a oken. První část je věnována především teoretickým pojmům získaných z dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. V praktické části je představena společnost a provedena analýza jednotlivých komunikačních prostředků. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení pro společnost JIŘÍ BLAHA s.r.o. cs
dc.format 76 cs
dc.format.extent 6333925 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zákazník cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject Costumer en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Communications mix en
dc.title Analýza marketingové komunikace firmy JIŘÍ BLAHA s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication of the Company JIŘÍ BLAHA Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of this bacherol thesis is to analyse the communication with costumers in the company JIŘÍ BLAHA Ltd., a small company which is specialized in production and dis-tribution of plastic door and windows. The first part is elaborated on the basis of available literature on marketing and marketing communication. The practical part presents the company and analyses their communication with customers. Based on the analysis results, recommendations for JIŘÍ BLAHA Ltd. company are provided. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24452
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
trojáková_2012_bp.pdf 6.040Mb PDF View/Open
trojáková_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
trojáková_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account