1. Teoretická část: Film a fauna 2. Praktická část: Fiktivní dokument "Čert", produkce

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Film a fauna 2. Praktická část: Fiktivní dokument "Čert", produkce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malachovská, Iveta
dc.contributor.author Mühldorfová, Věra
dc.date.accessioned 2013-10-08T12:39:45Z
dc.date.available 2013-10-08T12:39:45Z
dc.date.issued 2012-03-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22429
dc.description.abstract Tématem mé teoretické diplomové práce je natáčení audiovizuálních děl se zvířaty. Práce je určena pro filmové amatéry i profesionály, kteří plánují natáčet se zvířetem a potřebují se seznámit s okolnostmi, které je mohou potkat na plánovaném natáčení. Zabývám se komplexním rozborem natáčení, které rozděluji na jednotlivé produkční oddíly tak, jak následují po sobě. cs
dc.format 81 cs
dc.format.extent 6716716 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject film cs
dc.subject fauna cs
dc.subject film a fauna cs
dc.subject zvířata cs
dc.subject natáčení se zvířaty cs
dc.subject zvířecí herci cs
dc.subject film en
dc.subject fauna en
dc.subject film and fauna en
dc.subject animals en
dc.subject animal shoots en
dc.subject animal actors en
dc.title 1. Teoretická část: Film a fauna 2. Praktická část: Fiktivní dokument "Čert", produkce cs
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Film and Fauna 2. Practical Part: "The Devil" - Fictional Documentary (Directed by Jiří Vágner), Production en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Burianek, Vladimír
dc.contributor.referee Marek, Martin
dc.date.accepted 2012-06-15
dc.description.abstract-translated The topic of my theoretical thesis is the making of audiovisual works with animals. The work is intended for film amateurs and professionals who plan to shoot with an animal and they need to become familiar with the circumstances that can occur on the scheduled shoot. I deal with a comprehensive analysis of a shoot and I divide the shoot in several production parts as consecutive. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/183 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Produkce cs
dc.thesis.degree-discipline Film Production en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 27925
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-15


Files in this item

Files Size Format View
mühldorfová_2012_dp.pdf 6.405Mb PDF View/Open
mühldorfová_2012_vp.doc 67Kb Microsoft Word View/Open
mühldorfová_2012_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account