Průzkum trhu dalšího vzdělávání v ČR v oblasti hard skills

DSpace Repository

Language: English čeština 

Průzkum trhu dalšího vzdělávání v ČR v oblasti hard skills

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matošková, Jana
dc.contributor.author Čermáková, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-08T16:38:38Z
dc.date.available 2013-10-08T16:38:38Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22539
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá průzkumem trhu dalšího vzdělávání v ČR v oblasti hard skills a jejím hlavním cílem je analyzovat trh dalšího vzdělávání v ČR se zaměřením na hard skills. Práce se zabývá porovnáváním toho, co vzdělávací agentury nabízejí a naopak, co si zájemci o vzdělávání žádají. Na základě dotazníkových šetření jsou vzdělávacím agenturám navržena doporučení ke zlepšení jejich služeb, získání nových a udržení si již známých zákazníků. Agenturám bylo navrženo, aby se zaměřily spíše na poskytování hard skills programů, a aby každému zájemci sestavily individuální nabídku. Vhodné by také bylo k propagaci kurzů využívat sociálních sítí a snažit se s klienty navázat dlouhodobou spolupráci. Posledním doporučením je snaha o zatraktivnění e-learningových kurzů. cs
dc.format 79 cs
dc.format.extent 1933210 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject další odborné vzdělávání cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject hard skills cs
dc.subject formální a neformální vzdělávání cs
dc.subject účast na dalším vzdělávání cs
dc.subject continuing vocational training en
dc.subject adult education en
dc.subject hard skills en
dc.subject formal and informal education en
dc.subject participation in further education en
dc.title Průzkum trhu dalšího vzdělávání v ČR v oblasti hard skills cs
dc.title.alternative A Market Survey of Further Training in Hard Skills in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mandincová, Petra
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the market survey of the further training in hard skills in the Czech Republic and its main objectives is to analyze market of the further training in hard skills in the Czech Republic. The work deals sith the comparison of the offer of educational agencies and vice versa, what those interested in education demand. Based on the surveys, recommendations for service improvement are proposed to the educational agencies. Also how to acquire new and retain already known customers. Agencies were proposed to focus more on providing hard skills programs and to design an individual offer for each candidate. It would be also appropriate to use social networks for promotion and to strive for long term cooperation with the clients. The last recommendation is to increase the attractivensess of e-learning courses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24245
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
čermáková_2012_bp.pdf 1.843Mb PDF View/Open
čermáková_2012_vp.doc 74Kb Microsoft Word View/Open
čermáková_2012_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account