Sponzoring pro neziskový sektor - dětský pěvecký sbor Ondrášek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring pro neziskový sektor - dětský pěvecký sbor Ondrášek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Petrová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:32:32Z
dc.date.available 2010-07-14T05:32:32Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2259
dc.description.abstract Práce pojednává o problematice sponzoringu v neziskovém sektoru. Na úvod představuje pojmy související s problematikou neziskových organizací a možností jejich financování. Přibližuje metody fundrisingu a sponzoringu. V praktické části seznamuje s konkrétní neziskovou organizací - dětským pěveckým souborem Ondrášek. Zabývá se marketingovým mixem organizace, analýzou způsobu financování a analýzou sponzoringových aktivit. V konečné fázi přináší konkrétní návrhy pro zefektivnění komunikace. cs
dc.format 52 stran, 4 strany příloha cs
dc.format.extent 1061429 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sponzoring Neziskový sektor Neziskové organizace Marketingový mix Analýza způsobu financování Analýza sponzoringových aktivit Komunikace cs
dc.subject Sponsoring Non-profit sector Non-progit organization Marketing mix Analyse of financial income Analyse of sponsoring activities Communication en
dc.title Sponzoring pro neziskový sektor - dětský pěvecký sbor Ondrášek cs
dc.title.alternative Sponsoring for non-profit sector - Youth choir Ondrášek en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2006-06-01
dc.description.abstract-translated This work is focused on the topic of sponzoring in non-profit sector. Firsty it introduces concepts connected with the subject of NGOs and their financing proces. It presents the posibility of sponsoring and fundraising. In the practical part the attention is payed on the introduction of concrete NGO - youth choir Ondrasek form Novy Jicin. The spheres of marketing mix, analyses of financial income and sponsoring activities are shown. Finally the layouts of concrete projects supporting effective communication are mentioned. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2637
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
petrová_2006_bp.pdf 1.012Mb PDF View/Open
petrová_2006_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
petrová_2006_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account