Návrh rozšíření prodejen podniku.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh rozšíření prodejen podniku.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh rozšíření prodejen podniku.
Author: Hliňáková, Lucie
Advisor: Volek, René
Abstract: V teoretické části bakalářské práce jsou obsaženy základní poznatky z oblasti mar-ketingu. Teoretická část je rozdělena do pěti podkapitol: Marketingové prostředí, marke-tingový výzkum, SWOT analýza, působení konkurenčních sil a poziční mapa. Praktická část je zaměřena na aplikování teorie do praxe, a to realizací SWOT analýzy a poziční mapy. Bude prováděn marketingový výzkum za pomoci dotazníkového šetření a následného vyhodnocení získaných informací. Nakonec budou stanoveny závěry a doporučení pro fir-mu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22606
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 27367


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hliňáková_2012_bp.pdf 1.335Mb PDF View/Open
hliňáková_2012_vp.pdf 46.39Kb PDF View/Open
hliňáková_2012_op.pdf 123.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account