Analýza distribučních cest ETA a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza distribučních cest ETA a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bureš, Luboš
dc.contributor.author Sodomková, Olga
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:33:35Z
dc.date.available 2010-07-14T05:33:35Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2260
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce byla Analýza distribučních cest. Práce byla prováděna pro společnost ETA a.s., vyrábějící elektrické spotřebiče pro domácnost. Práce je rozdělena do dvou specifických oblastí. První část je zaměřena na činnost obchodních zástupců, kteří jsou jednou z nejdůležitějších součástí distribučních cest podniku. Druhá část posuzuje, jak se budou vyvíjet tržby a vztahy zákazníků ke kamenným obchodům a k obchodním řetězcům. Činnost obchodních zástupců je vyhodnocována na základě vzájemné komunikace a sledováním práce zástupců. Přičemž druhá část využívá na posouzení tržeb a vztahů zákazníků dotazníkové metody. Následuje vyhodnocení výzkumu a doporučení pro organizaci. cs
dc.format 65 s. , 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 7073842 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ETA akciová společnost cs
dc.subject distribuční cesty cs
dc.subject podnikové prodejny cs
dc.subject kamenné obchody cs
dc.subject obchodní řetězce cs
dc.subject obchodní zástupce cs
dc.subject Call centrum cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník a jeho rozbor cs
dc.subject osobní rozhovor cs
dc.subject ETA company en
dc.subject channels of distribution en
dc.subject company stores en
dc.subject shops en
dc.subject commercial network en
dc.subject sales representative en
dc.subject Call centre en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire and its analysis en
dc.subject personal interview en
dc.title Analýza distribučních cest ETA a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of distribution channels of ETA company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-20
dc.description.abstract-translated Aim of this bachelor thesis was Analysis of distribution channels of ETA a.s. The thesis was done for company ETA a.s. that produces electric household appliances. The thesis is divided into two specific parts. The first part is specialized on activity of sales representatives that are one of the most important parts of channels of distribution of company. The second part is specialized on trend in incomes and relations of customers to shops and commercial networks. The activities of sales representatives are evaluated on the basis of mutual communication and sales-representatives-working. In the second part is being used questionnaire method for examination of incomes and relations of customers. The next step is research evaluation and recommendation for the ETA a.s. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2548
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
sodomková_2006_bp.pdf 6.746Mb PDF View/Open
sodomková_2006_vp.pdf 250.6Kb PDF View/Open
sodomková_2006_op.pdf 401.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account