Komunikační Plán pro Plavecký klub Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační Plán pro Plavecký klub Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelínková, Věra
dc.contributor.author Režňáková, Magdaléna
dc.date.accessioned 2013-10-08T20:33:50Z
dc.date.available 2013-10-08T20:33:50Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22629
dc.description.abstract Bakalářská práce bude zaměřena na zanalyzování současných marketingových komunikací a na vypracování komunikačního plánu pro občanské sdružení pro rok 2013. Marketing neziskového sektoru, do kterého občanská sdružení spadají, se určitým způsobem liší od marketingu v komerčním sektoru. Celá práce bude rozdělena do dvou hlavních částí ? teoretické a praktické. V teoretické části bude zpracována teorie, převážně z oblasti neziskových organizací, marketingové komunikace a tvorbě komunikačního plánu. Praktická část se bude zabývat charakteristikou občanského sdružení Plavecký Klub Zlín, je zde zpracována SWOT analýza, dále tato část bude obsahovat vyhodnocení současného stavu komunikačních aktivit a navržený komunikační plán se všemi náležitostmi. cs
dc.format 70s. (70 277 znaků). cs
dc.format.extent 2879440 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Občanské sdružení cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject civic association en
dc.subject non-profit-making sector en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing mix tools en
dc.subject communication plan en
dc.title Komunikační Plán pro Plavecký klub Zlín cs
dc.title.alternative The Communication Plan for Plavecky Klub Zlin en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2012-06-12
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on analyzing the current mix of the business communication and set up a new communication plan for a civic association for 2013 year. Marketing of non-profit-making sector, to whom civic assocation below, differs from in marketing of non-profit-making sector All the thesis is divided into two main parts ? theoretical and practical part. In the theoretical part will be analyzed theory, predominatly from the area of non-profit-making sector, marketing communication and setting up communinication plan. The practical part will deal with civic association Plavecky Klub Zlin, SWOT analysis is out lined to, that this part will content the assessment of the current communication activities and a proposal communication plan with its all requisites. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27982
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
režňáková_2012_bp.pdf 2.746Mb PDF View/Open
režňáková_2012_vp.pdf 363.3Kb PDF View/Open
režňáková_2012_op.pdf 764.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account