Analýza marketingového prostředí podniku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí podniku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového prostředí podniku
Author: Krýdová, Jana
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedeny jednotlivé faktory marketingového prostředí, které na podnik působí jak v makroprostředí, tak v mikroprostředí. Dále jsou v teoretické části popsány metody, které lze při analýze marketingového prostředí využít. V praktické části je charakterizována firma H.R.G. spol. s r. o. poskytující služby v oblasti polygrafie a následně zpracované analýzy marketingového prostředí, popsány v teoretické části. V závěru praktické části jsou uvedeny možné návrhy na zdokonalení přístupu k marketingovému prostředí ve firmě H.R.G. spol. s r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22650
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krýdová_2012_bp.pdf 5.005Mb PDF View/Open
krýdová_2012_vp.pdf 42.00Kb PDF View/Open
krýdová_2012_op.pdf 115.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account