Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Volek, René
dc.contributor.author Koníčková, Klára
dc.date.accessioned 2013-10-08T21:41:13Z
dc.date.available 2013-10-08T21:41:13Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22656
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma "Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie" se zabývá inovací v podniku a aplikací marketingového výzkumu. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na inovaci, marketingový výzkum a na současné nové textilní technologie. V praktické části je představena firma RV Fashion Style a proveden dotazníkový výzkum, který slouží k jeho vyhodnocení a k informacím pro dokončení práce. cs
dc.format 56 s. (52 489 znaků) cs
dc.format.extent 1970258 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inovace cs
dc.subject inovační proces cs
dc.subject životní cyklus cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject nové technologie cs
dc.subject innovation en
dc.subject innovation process en
dc.subject life cycle en
dc.subject marketing research en
dc.subject new technologies en
dc.title Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie cs
dc.title.alternative Innovation Process of Products in Fashion Industry according to New Technologies en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tomaštík, Marek
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated Thesis on the theme "Innovative process products of fashion infustry focuses on new technology" deals with innovation in the company anf applications of marketing research. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part is focused on innovation, marketing research and present new technology. In the practical part of the company is introduced Fashion RV Style and a questionnaire research, which can be used to evaluace informatik and to complete the work. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27381
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-11


Files in this item

Files Size Format View
koníčková_2012_bp.pdf 1.878Mb PDF View/Open
koníčková_2012_vp.pdf 47.87Kb PDF View/Open
koníčková_2012_op.pdf 95.92Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account