Projekt propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Kubátová, Tereza
dc.date.accessioned 2013-10-09T00:23:20Z
dc.date.available 2013-10-09T00:23:20Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22762
dc.description.abstract Tato práce se zabývá realizací projektu propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti. V první části práce se budu věnovat metodologii marketingové komunikace a průzkumu trhu. V následující druhé části se zaměřím na analýzu z dotazníků, které jsem si pro tuto práci sestavila. Pro správnou účinnost a dopad projektu je nezbytné získat nezbytné informace od spotřebitelů, prodejců a výrobců. Kromě těchto primárních zdrojů informací, budu využívat i jiné zdroje, převážně průzkumy a analýzy, které mi byly laskavě poskytnuty z České obuvnické a kožedělné asociace a dalších zdrojů, které mi umožní vyvodit podklady pro vytvoření efektivní komunikační kampaně ve třetí části práce. V závěru je uveden kompletní přehled nákladů nutných k realizaci, případných rizik s tím spojených a zhodnocení možných přínosů. cs
dc.format 135 s. (147 237 znaků), 8 s. cs
dc.format.extent 5013400 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace cs
dc.subject dětská obuv cs
dc.subject zdravotní nezávadnost cs
dc.subject promotion en
dc.subject children footwear en
dc.subject healthfullness en
dc.title Projekt propagace zdravotně nezávadné obuvi pro děti cs
dc.title.alternative Marketing Promotion Project of the Healthy Children's Footwear en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mayerová, Vlasta
dc.date.accepted 2012-10-04
dc.description.abstract-translated This paper concerns a realization of promotion project of healthy children's footwear. The first part of this paper is dedicated to the metodology of the marketing communication and market research. The following part is focused on analysis of questionnaires compiled for this work. The right effectivity and impact are crutial for the project, so I need to obtain necessary information from the consumers, retailers and producers. Besides of this primary resources I am using researches and analysis done by Czech footwear and Leather Association, they will help me to deduce an effective comunnication campaign in the third part of this paper. Finally, I will indicate the necessary costs, risks and evaluate possible benefits. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23953
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
kubátová_2012_dp.pdf 4.781Mb PDF View/Open
kubátová_2012_vp.pdf 560.4Kb PDF View/Open
kubátová_2012_op.doc 84Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account