Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov

Show full item record

No preview available
Title: Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov
Author: Králová, Jitka
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z literatury charakterizovala telemarketing a jeho nezastupitelnou roli ve firmách, zabývajících se službami. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy současného stavu telemarketingu. Na základě výsledků analýzy a s ohledem na dlouhodobou strategii Klientského centra je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro úspěšné zavedení aktivního telemarketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2280
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
králová_2006_dp.pdfBlocked 2.442Mb PDF View/Open
králová_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
králová_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account