Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy Míča a Harašta s.r.o., a zavedení bio oleje na český trh.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy Míča a Harašta s.r.o., a zavedení bio oleje na český trh.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování firmy Míča a Harašta s.r.o., a zavedení bio oleje na český trh.
Author: Závodský, Jakub
Advisor: Brišová, Hana
Abstract: Cílem mé bakalářské práce je na základě studia odborné literatury týkající se uvedeného tématu, identifikace konkurence, analýza konečných spotřebitelů a strategie posílení pozice na trhu. Pro zhotovení jsem využil veškeré aktuální dostupné informace. Všechny uskutečněné analýzy a průzkumy vedly k celkovému zhodnocení, návrhům a doporučením, která by mohla firma využít v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2284
Date: 2005-12-09
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
závodský_2006_bp.pdf 560.1Kb PDF View/Open
závodský_2006_vp.pdf 183.7Kb PDF View/Open
závodský_2006_op.pdf 217.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account