Zlepšení komunikační strategie salonu Valleverde

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zlepšení komunikační strategie salonu Valleverde

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Habáňová, Víta
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:43:40Z
dc.date.available 2010-07-14T05:43:40Z
dc.date.issued 2006-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2287
dc.description.abstract Diplomová práce je speciálně vytvořena pro potřeby salonu Vallleverde v Mnichově. Obsahuje marketingovou situační analýzu - analýzu vnějšího prostředí (Německo, Mnichov), analýzu konkurence, vnitřní analýzy předešlých marketingových aktivit a ekonomických výsledků Valleverde, SWOT analýzu a průzkum konkurenčních obchodů v centru Mnichova. V projektové části jsou koncipovány návrhy na zlepšení komunikace obchodu Valleverde se zákazníky pomocí direkt marketingu a podpory prodeje. cs
dc.format 81 s., 11 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1453878 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject direkt marketing cs
dc.subject CRM cs
dc.subject kulturní dimenze Německa cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject direct marketing en
dc.subject CRM en
dc.subject cultural dimensions of Germany en
dc.subject marketing situation analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Zlepšení komunikační strategie salonu Valleverde cs
dc.title.alternative Improvement of Marketing Communication of the German Retail Business Valleverde en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2006-05-30
dc.description.abstract-translated This thesis was specific to the retail business, Valleverde in Munich, Germany. It includes market analysis of the locale in Munich, analysis of the competitive environment, internal analysis of historical marketing activities and the financial results, and SWOT analysis and research of competition in central Munich. Strategies are proposed to improve marketing communication of the company through direct marketing and sales promotions. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2706
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
habáňová_2006_dp.pdfBlocked 1.386Mb PDF View/Open
habáňová_2006_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
habáňová_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account