Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.
Author: Kováč, Michal
Advisor: Volek, René
Abstract: Teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů, metod a technik. Je zde také popsána tvorba dotazníku. Praktická část se věnuje cílu bakalářské práce, op-timalizovat výrobní sortiment firmy RV Fashion Style s.r.o. K tomu byla využita marketingová metoda pozorování a z vyhodnocení výsledků byly vyvozeny výsledky a doporučení pro firmu, které by ji měli pomoci k lepší efektivnosti výroby a větší konkurenceschopnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22924
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 27386


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kováč_2012_bp.pdf 2.035Mb PDF View/Open
kováč_2012_vp.pdf 45.25Kb PDF View/Open
kováč_2012_op.pdf 94.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account