Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie Kliniky tradiční čínské medicíny
Author: Němcová, Olga
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace Kliniky tradiční čínské medicíny v Praze a návrhem možné propagační strategie. V teoretické části se autorka věnuje definici tradiční čínské medicíny, její historii a metodám léčby. Také zde popisuje teorii marketingové komunikace, problematiku segmentace trhu a jednotlivé části komunikačního mixu, s důrazem na public relations. Praktická část analyzuje předchozí a současnou komunikaci Kliniky tradiční čínské medicíny a navrhuje pro její účely ideální komunikační mix, na základě monitoringu médií a dostupných informací o dané oblasti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2296
Date: 2006-05-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2026
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
němcová_2006_bp.pdfBlocked 2.756Mb PDF View/Open
němcová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
němcová_2006_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account