Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Mrlinová, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-09T07:56:03Z
dc.date.available 2013-10-09T07:56:03Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23017
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpra-cována literární rešerše na téma značka, privátní značka a postoje spotřebitelů ke značkám. Praktická část je zaměřena na analýzu privátních značek na českém trhu a průzkum postojů spotřebitelů k těmto značkám. Na základě dotazníkového šetření byly definovány hypoté-zy, jejichž pravdivost je v další části práce ověřována. V závěru práce je navrženo doporu-čení pro zlepšení prezentace privátních značek na českém trhu. Cílem práce je odhalit, zda český zákazník vnímá rozdíl mezi privátní značkou a značkou výrobce, a na základě výsledků navrhnout doporučení pro zlepšení prezentace privátních značek na českém trhu. cs
dc.format 56 s. cs
dc.format.extent 2746499 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject privátní značka cs
dc.subject obchodní řetězec cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject postoj cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject private label en
dc.subject retail chain en
dc.subject consumer en
dc.subject attitude en
dc.subject questionnair en
dc.title Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na českém trhu cs
dc.title.alternative Analysis of the Attitudes of Consumers Towards Private Labels on the Czech Market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Füry, Marian
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated The topic of my Bachelor's Thesis is the Analysis of the Attitudes of Consumers Towards Private Labels on the Czech Market. The work is divided into theoretical and practical part. In theoretical part is inspected literary research on the theme of label, private label and attitudes of consumer towards labels. The practical part focuses on analysis of the private labels on the Czech market and reseach of the attitudes of consumers towards these labels. On the basis of market survey hypothesis were defined, of which veracity was verified in the next part. In conclusion recommendations are designed to betterment of presentation of private labels on the Czech market. The aim of this study is to reveal, whether Czech consumer perceive difference between private labels and manufacturer's mark, and, on the basis of results, to suggest a reccomen-dation to betterment of presentation of private labels on the Czech market. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24241
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
mrlinová_2012_bp.pdf 2.619Mb PDF View/Open
mrlinová_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
mrlinová_2012_op.doc 78Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account