Podnikatelský plán založení nového malého a středního podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikatelský plán založení nového malého a středního podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zemánek, Pavel
dc.contributor.author Slezáková, Vladimíra
dc.date.accessioned 2013-10-09T10:33:24Z
dc.date.available 2013-10-09T10:33:24Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23091
dc.description.abstract Námětem bakalářské práce ?Podnikatelský plán na založení nového malého a středního podniku? je zpracování podnikatelského plánu na založení reálného podniku. Teoretickou část tvoří úvod do malého středního podnikání, kde jsou vymezeny jejich specifické rysy. Tato část především podává základní informace o podnikatelském plánu, zaměřuje se na jeho strukturu a obsah. V praktické části je zpracován podnikatelský plán konkrétního malého a středního s.r.o. podniku, který bude nabízet zákazníkům své služby v oblasti oprav a servisu aut, a to ve složení definovaném v první části bakalářské práce. cs
dc.format 71, přílohy 10s. cs
dc.format.extent 1764919 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Podnikatelský plán cs
dc.subject založení podniku cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject financování cs
dc.subject Business plan en
dc.subject setting up a company en
dc.subject marketing plan en
dc.subject financing en
dc.title Podnikatelský plán založení nového malého a středního podniku cs
dc.title.alternative The Business Plan for the Establishment of New Small and Medium Enterprise en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bartošíková, Romana
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated The theme of the thesis "The business plan for the establishment of a new small and medi-um company" is the processing of a business plan to establish a real company. The theore-tical part consists of an introduction to small-medium companies, which are defined by their specific features. This section mainly provides the basic information about the busi-ness plan and it is focusing on its structure and content. The practical part of the business plan is developed to small and medium companies ?Ltd.?, they will offer the customers repairing and servicing of cars, which is defined in the first part of the thesis. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27287
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-11


Files in this item

Files Size Format View
slezáková_2012_bp.pdf 1.683Mb PDF View/Open
slezáková_2012_vp.pdf 45.13Kb PDF View/Open
slezáková_2012_op.pdf 109.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account