Syndrom CAN jako sociálně patologický jev. Možnosti prevence

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Syndrom CAN jako sociálně patologický jev. Možnosti prevence

Show full item record

No preview available
Title: Syndrom CAN jako sociálně patologický jev. Možnosti prevence
Author: Dočkal, Milan
Advisor: Nedoma, Ivan
Abstract: Základním tématem této práce jsou informace týkající se týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí, tedy dětí trpících syndromem CAN se zaměřením na problematiku odhalování a dokumentování trestné činnosti. Práce je rozdělena do čtyř částí, přičemž každá z nich má několik podkapitol. V první je rozebráno postavení dítěte z historického hlediska, druhá kapitola obsahuje vymezení samotného pojmu CAN. Třetí kapitola je zaměřena na osoby pachatelů trestných činů a osoby obětí trestných činů. Čtvrtá kapitola popisuje problematiku odhalování trestné činnosti a současnou situaci v naší společnosti z hlediska týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí. Vzhledem k tomu, že v naší společnosti je poměrně malá informovanost veřejnosti o problematice týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí, je cílem práce popsat předmět této problematiky, rizikové situace vedoucí k tomuto nežádoucímu jevu a postupy a metody, které odhalují a dokumentují trestnou činnost spojenou s danou problematikou. Práce je určena pracovníkům všech oborů, kteří přicházejí do styku s dětmi a mládeží postižených nebo ohrožených syndromem CAN, zejména pak pracovníkům Policie ČR a pracovníkům, kteří pracují s dětmi a mládeží obecně, zejména ve vztahu k preventivní činnosti v dané problematice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2310
Date: 2006-04-05
Availability: Práce není přístupná
Department: Institut mezioborových studií
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dočkal_2006_bp.pdfBlocked 249.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account