Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace
Author: Březina, Martin
Advisor: Čada, Jan
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá efektivností sponzoringu jako jedné ze součásti marketingové komunikace. Po úvodu do dané problematiky následuje teoretická část, která popisuje základní poznatky od definic sponzoringu, jeho dělení, přiblížení této činnosti ve sportovní oblasti a zaměření na metody používané při měření jeho efektivnosti. V praktické části dochází na konkrétní analýzu spolupráce mezi sponzorskými firmami a fotbalovým klubem FC Tescoma Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23109
Date: 2012-04-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
březina_2012_bp.pdf 4.510Mb PDF View/Open
březina_2012_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
březina_2012_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account