Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER

Show full item record

No preview available
Title: Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER
Author: Zbořilová, Lenka
Advisor: Štefánek, Radoslav
Abstract: Tématem mé bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace multimediálního festivalu MIXER. Festival je pořádán studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. V první části jsou uvedeny pojmy a teoretické poznatky z marketingového prostředí zaměřené především na marketingové komunikace. Cílem praktické části je představit festival. Provést SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor. Celá práce je zakončena návrhy na zefektivnění komunikace a propagace multimediálního festivalu MIXER.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23164
Date: 2012-04-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 22363


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zbořilová_2012_bp.pdf 2.369Mb PDF View/Open
zbořilová_2012_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
zbořilová_2012_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account