Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Závodná, Lucie Sára
dc.contributor.author Wilczková, Magdalena
dc.date.accessioned 2013-10-09T13:11:16Z
dc.date.available 2013-10-09T13:11:16Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23187
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích ve společnosti XY. Struktura bakalářské práce je rozdělená do teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřená na internetový marketing, sociální média, sociální sítě a možnosti marketingových aktivit na sociálních sítích. Tyto poznatky jsou poté uplatněny v praktické části práce při analyzování současného internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích společnosti XY. Praktická část také obsahuje informace o společnosti, historii, cíle a vize společnosti, dále výsledky průzkumu uživatelského chování na sociálních sítích. Na základě analýz a průzkumu jsou v závěru práce uvedeny doporučující návrhy na zlepšení současné situace. cs
dc.format 77 s. (87 248 znaků) cs
dc.format.extent 2899632 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject Sociální média cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Web 2.0 cs
dc.subject Internetová reklama cs
dc.subject Internet Marketing en
dc.subject Social Media en
dc.subject Social Networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Web 2.0 en
dc.subject Internet Advertising en
dc.title Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti XY cs
dc.title.alternative Social Networks Analysis and Their Use for Marketing Purposes in the Company XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Virglerová, Zuzana
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with an analysis of internet marketing and social network marketing in the company XY. Structure of bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on internet marketing, social media, social networks and the possibilities of marketing activities on social networks. These findings are then applied in the practical part during analyzing current internet marketing and social network marketing situation in company XY. Practical part also contains information about the company history, goals and vision, as well as results of a survey of user behaviour on social networks. Based on survey and analysis are given a recommending proposals to improve the current situation. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/117 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 25035
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
wilczková_2012_bp.pdf 2.765Mb PDF View/Open
wilczková_2012_vp.pdf 36.59Kb PDF View/Open
wilczková_2012_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account