Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře

Show full item record

No preview available
Title: Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře
Author: Talašová, Jitka
Advisor: Létalová, Petra
Abstract: Diplomová práce se zabývá jednotlivými specifiky klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře. Kvalita briefu rozhoduje ve velké míře o úspěšnosti komunikační kampaně a zároveň také o vzájemné komunikaci mezi klientem a agenturou. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu řešené problematiky vypracovat návrh ideální podoby klientského a agenturního briefu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2322
Date: 2006-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
talašová_2006_dp.pdfBlocked 1011.Kb PDF
talašová_2006_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
talašová_2006_op.doc 40Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account