Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Brablík, Jakub
dc.date.accessioned 2013-10-09T14:35:21Z
dc.date.available 2013-10-09T14:35:21Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23226
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je zvýšení uživatelského komfortu umístěním slevového serveru na Facebook. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se nakupování a rozhodování nakupu-jících, sociálních sítí a hromadného nakupování. V praktické části jsou analyzovány aktivity vybraných českých slevových serverů na Facebooku. V práci jsou prezentovány výsledky marketingového výzkumu. Dále jsou uvedena doporučení, která jsou podrobena nákladové, rizikové a časové analýze. Závěrečná doporučení nejsou implementována na konkrétní slevový server. Mohou sloužit libovolnému serveru pro zvýšení uživatelského komfortu, zvýšení loajálnosti nakupujícího a zvýšení prodeje. cs
dc.format 81 s. (114 822 znaků) cs
dc.format.extent 1335591 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hromadné nakupování cs
dc.subject slevový server cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject aplikace cs
dc.subject prodej cs
dc.subject group buying en
dc.subject group purchasing website en
dc.subject Facebook en
dc.subject aplication en
dc.subject sale en
dc.title Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu cs
dc.title.alternative Increase of Affability for Customers by Implementing Group Purchasing Website on Facebook en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zapletalová, Anna
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of bachelor thesis is increase of affability for customers by implementing group purchasing website on Facebook. Theoretical part of thesis describes knowledge about shopping and decision-making of shoppers, social net-works and group buying. Practical part follow with analyze of Face-book activity of selected Czech group purchasing websites. The results of marketing re-search and recommendation are further presented. The thesis concludes with cost, risk and time analysis of recommendation. The final recommendation wasn't been implemented on concrete subject. The recommen-dation could be used for any group purchasing website to increase loyalty of shoppers and rise of sales. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24216
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
brablík_2012_bp.pdf 1.273Mb PDF View/Open
brablík_2012_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
brablík_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account