Analýza konkurenčního prostředí podniku Moravské sklárny Květná s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí podniku Moravské sklárny Květná s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikláš, Marek
dc.contributor.author Gřundělová, Marcela
dc.date.accessioned 2013-10-09T16:38:24Z
dc.date.available 2013-10-09T16:38:24Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23324
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí podniku Moravské sklárny Květnu s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje základní pojmy související s analýzou konkurence. Praktická část je zaměřena na analýzu vybraných konkurentů v ČR. Dále popisuje vypracování SWOT analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. cs
dc.format 82 s. (91 016 znaků) cs
dc.format.extent 1724923 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject sklářský průmysl cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject competitive environment en
dc.subject competitiveness en
dc.subject glass industry en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces model en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí podniku Moravské sklárny Květná s.r.o. cs
dc.title.alternative Competitive Environment Analysis of Moravské sklárny Květná s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhánová, Jana
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on competitive environment analysis of Moravské sklárny Květná s.r.o. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concepts associated with the analysis of competition. The practical part is focused on analysis of selected competitors in the Czech Republic. It also describes the preparation the SWOT analysis and Porter's five competitive forces model. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27913
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
gřundělová_2012_bp.pdf 1.645Mb PDF View/Open
gřundělová_2012_vp.pdf 338.1Kb PDF View/Open
gřundělová_2012_op.pdf 358.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account