Marketingová komunikace Zámku Tovačov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Zámku Tovačov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Bouchalová, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-09T16:50:24Z
dc.date.available 2013-10-09T16:50:24Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23333
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací zámku Tovačov. Teoretická část poskytuje teoretická východiska v oblasti marketingu kulturních památek. V analytické části je prostřednictvím marketingového průzkumu zkoumán návštěvník zámku Tovačov a sestaven jeho profil. Následné analýzy poté zjišťují, zda jsou nástroje marketingového a komunikačního mixu využity relevantně s ohledem na vymezené návštěvnické segmenty. Projektová část představuje návrh marketingové komunikace zámku Tovačov směrem k vybraným cílovým segmentům. cs
dc.format 111 s. (155 532 znaků) cs
dc.format.extent 6884504 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject návštěvník cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject relevantní nástroje cs
dc.subject návštěvnické segmenty cs
dc.subject kulturní památky cs
dc.subject hrady a zámky cs
dc.subject Visitor en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Relevant Tools en
dc.subject Visitor Segments en
dc.subject Cultural Monuments en
dc.subject Castles en
dc.title Marketingová komunikace Zámku Tovačov cs
dc.title.alternative Marketing Communications of the Tovačov Castle en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2012-10-09
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with marketing communications of the Tovačov Castle. The theoretical part provides a theoretical background in the field of cultural monuments marketing. The analytical part uses marketing research to examine a typical visitor of the Tovačov Castle and build his profile. The analyses of marketing and communication mix try to reveal whether the tools the Tovačov Castle is using are relevant in accordance with the defined visitor segments. The project proposes a communication strategy for the Tovačov Castle towards its specific segments. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26380
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
bouchalová_2012_dp.pdf 6.565Mb PDF View/Open
bouchalová_2012_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
bouchalová_2012_op.doc 107.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account