Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.
Author: Mühlhanslová, Kateřina
Advisor: Helikar, Jiří
Abstract: ELTON hodinářská, a.s., jejíž marketingová komunikace je předmětem této práce, je tradičním výrobcem českých náramkových hodinek značky PRIM. Práce je rozčleněna do dvou částí ? teoretické a praktické. Část teoretická pojednává o marketingovém mixu a komunikačním mixu a jejich nástrojích. V praktické části je nejprve popsána a zhodnocena současná komunikace společnosti z pohledu marketingového mixu a komunikačního mixu, následně jsou provedeny potřebné analýzy a v neposlední řadě je předložen návrh řešení na zlepšení marketingové komunikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23355
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 27951


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mühlhanslová_2012_bp.pdf 21.84Mb PDF View/Open
mühlhanslová_2012_vp.pdf 655.6Kb PDF View/Open
mühlhanslová_2012_op.pdf 397.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account