Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty
Author: Gášek, Dušan
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: Bakalářská práce se zabývá zavedením marketingu do neziskového sektoru a vytvořením marketingového plánu pro středisko environmentálního vzdělávání poskytující služby v oblasti školení a vzdělávání a také ubytování a stravování. Práce vychází ze zjištěného stavu marketingových aktivit, které jsou průměrné. Marketingový plán je vytvořen na základě analýzy a vyhodnocení stavu střediska. Jeho úkolem je komunikačními prostředky zvýšit povědomí o centru a dalšími marketingovými aktivitami zlepšit úroveň služeb a kulturního prostředí oblasti. Nakonec je připraven systém nástrojů k měření efektivnosti stanovených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23410
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 27912


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gášek_2012_bp.pdf 1.815Mb PDF View/Open
gášek_2012_vp.pdf 617.2Kb PDF View/Open
gášek_2012_op.pdf 389.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account