Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi
Author: Javořík, Pavel
Advisor: Zmeškal, Bohuslav
Abstract: Práce se zabývá identifikováním a rozčleněním jednotlivých cílových skupin zákazníků dle jejich významu pro firmu Trim s.r.o. Tyto cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických kritérií, jež umožňují přímou komunikaci s nimi. V teoretické části budou zpracovány poznatky ze studia a také četby odborné literatury, které umožní identifikování cílových skupin. V praktické části bude představena jak firma, tak také její současné postavení na trhu a důležité ekonomické analýzy. Na základě zjištěných skutečností bude rozhodnuto o prioritní cílové skupině a komunikaci nejen s ní, ale i s ostatními segmenty. V samotném závěru bude navrhnuto řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23425
Date: 2012-03-16
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 28049


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
javořík_2012_bp.pdf 2.003Mb PDF View/Open
javořík_2012_vp.pdf 525.9Kb PDF View/Open
javořík_2012_op.pdf 379.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account