Projekt komuniační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt komuniační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt komuniační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.
Author: Felkel, Martin
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy MORA MORAVIA zaměřenou na vybrané segmenty zákazníků. Pro charakteristiku a stanovení nákupních záměrů těchto segmentů jsou využívány výsledky analýzy rozsáhlého marketingového výzkumu, který byl realizován externí marketingovou agenturou. Projekt komunikační strategie je rozdělen podle segmentů zákazníků, kterých se týká. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2344
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
felkel_2006_dp.pdfBlocked 2.635Mb PDF
felkel_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
felkel_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account