Historický vývoj značky Budějovický Budvar

DSpace Repository

Language: English čeština 

Historický vývoj značky Budějovický Budvar

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Křivánek, Michal
dc.date.accessioned 2013-10-10T14:55:37Z
dc.date.available 2013-10-10T14:55:37Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23499
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá problematikou historického vývoje obchodních značek a značkou jako pojem marketingové komunikace. Detailněji pak rozebírá corporate identity a zmiňuje také teorii marketingového výzkumu a problematiku ochranných známek. Vpraktické části pak analyzuje historický vývoj vaření piva v Českých Budějovicích se zaměřením na vznik a vývoj značky Budějovický Budvar. Dále navazuje analýzou CI a cílové skupiny značky. Vzávěru pak vyhodnocuje výzkum zaměřený na vnímání značky v České republice. cs
dc.format 64 s. (80 368 znaků) cs
dc.format.extent 16689898 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Budějovický Budvar cs
dc.subject značka cs
dc.subject branding cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject image cs
dc.subject historie cs
dc.subject design cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject produkt cs
dc.subject Budějovický Budvar en
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject corporate identity en
dc.subject image en
dc.subject history en
dc.subject design en
dc.subject communication en
dc.subject product en
dc.title Historický vývoj značky Budějovický Budvar cs
dc.title.alternative Historical Development of the Budějovický Budvar Brand en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated This project is in the theoretical part interested in the historical development of trademarks and brand as a concept of marketing communications. A detailed description analyses corporate identity and also mentions the theory of marketing research and the issue of trademarks. In the practical part analyses the historical development of brewing in the České Budejovice, focusing on the formation and evolution of Budweiser Budvar brand. Then follows an analysis of CI and target group of this brand. In conclusion, it evaluates research, targeted to brand perception in the Czech Republic. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32379
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
křivánek_2013_bp.pdf 15.91Mb PDF View/Open
křivánek_2013_vp.pdf 53.62Kb PDF View/Open
křivánek_2013_op.pdf 56.28Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account