Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh
Author: Trnka, Marcel
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Touto prací bych chtěl popsat základní proces zavedení nové značky kávy na český trh. Záměrem je popsat způsob, jak malá značka, přistupuje k rozšíření svých obchodních akti-vit. Vzhledem k náročnosti takového zavedení, neboli proniknutí, jedná se o poměrně dlouhý projekt, který v sobě reflektuje potenciál našeho trhu, jeho specifika a především ekonomickou situaci současnosti. Značka a projekt, který těží ze světové globalizace, kdy může vstoupit na nový trh, ale stojí jako velmi malý subjekt proti nadnárodním globálním korporacím, jež diktují podmínky trhu a vstupují na nové trhy velmi rychle a s mohutnými investicemi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23502
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 32479


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
trnka_2013_dp.pdf 13.64Mb PDF View/Open
trnka_2013_vp.pdf 54.39Kb PDF View/Open
trnka_2013_op.pdf 57.06Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account