Společenská zodpovědnost firem a její vliv na image firmy FirstFarms A/S

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská zodpovědnost firem a její vliv na image firmy FirstFarms A/S

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Škařupová, Irena
dc.date.accessioned 2013-10-10T15:16:52Z
dc.date.available 2023-04-19T23:00:10Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23515
dc.description.abstract Tato práce se zabývá společenskou zodpovědností firmy a jejím vlivem na image firmy. Zaměřuje se na charakteristiky a analýzu CSR aktivit společnosti FirstFarms. V první, teoretické části práce, je zpracována relevantní odborná literatura a jsou vymezeny základní pojmy. Následně, ve druhé části jsou provedeny 3 analýzy, a to analýza CSR aktivit společnosti, analýza image společnosti vnímané zaměstnanci a analýza CSR modelů jiných společností. Pozornost je také věnována komunikaci těchto aktivit. V poslední části práce jsou navrhnuty změny současné CSR a komunikační strategie cs
dc.format 96 cs
dc.format.extent 2269430 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 19.04.2023
dc.subject Klíčová slova: Firemní image cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject firemní strategie cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject strategie CSR cs
dc.subject komunikace CSR cs
dc.subject Keywords: Corporate image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate communication en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject corporate strategy en
dc.subject marketing research en
dc.subject CSR strategy en
dc.subject CSR communication en
dc.title Společenská zodpovědnost firem a její vliv na image firmy FirstFarms A/S cs
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility and its Influence on the Corporate Image of FirstFarms A/S en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is dealing with a Corporate Social Responsibility and its influence on a company?s image. It focuses on characteristics and an analysis of FirstFarms CSR activities. The first, theoretical part contains a research of the relevant expert literature and the definition of basic terms. Second part consists of three analyses, an analysis of the company?s CSR activities, an analysis of the company?s image and its perception by employees, and a comparative analysis of different CSR models. An attention is also paid to the communication of those activities. Last part concentrates on the proposal of adjustments of the current CSR and communication strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 28501
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
škařupová_2013_dp.pdfBlocked 2.164Mb PDF View/Open
škařupová_2013_vp.pdf 132.4Kb PDF View/Open
škařupová_2013_op.pdf 373.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account