Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje

Show full item record

No preview available
Title: Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
Author: Lipovská, Lucie
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na ochutnávky v hypermarketech a supermar-ketech jako formu podpory prodeje. Zabývá se a osvětluje teorii marketingových komuni-kací, které popisuje jako kroky předcházející ochutnávce. Dále se zabývá analýzou růz-ných forem podpory prodeje a zhodnocením těchto forem a ochutnávky samotné. V práci je podrobně rozveden příklad konkrétní ochutnávky, jehož analýza podává obrázek o efektivitě ochutnávek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2353
Date: 2006-05-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lipovská_2006_bp.pdf 928.2Kb PDF View/Open
lipovská_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
lipovská_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account