Modernizace komunikačního mixu firmy Band Servis CZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Modernizace komunikačního mixu firmy Band Servis CZ s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čada, Jan
dc.contributor.author Brzoň, Michal
dc.date.accessioned 2013-10-10T16:41:20Z
dc.date.available 2013-10-10T16:41:20Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23540
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá modernizací komunikačního mixu společnosti Band Servis CZ s.r.o. včetně nákladové, časové a rizikové analýzy. Práce obsahuje dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Analytická část představuje společnost a hodnotí její dosavadní ekonomické výsledky a analyzuje komunikační mix. Na základě zjištěných skutečností je následně navržen nový komunikační mix včetně nástrojů nutných k jeho naplnění. V závěru jsou popisovány přínosy a doporučení vyplývající z uskutečněné modernizace komunikačního mixu společnosti. cs
dc.format 108 s. (151 932 znaků) cs
dc.format.extent 9069412 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject personal selling en
dc.title Modernizace komunikačního mixu firmy Band Servis CZ s.r.o. cs
dc.title.alternative Communication Mix Modernisation for Band Servis CZ s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the modernization of the communication mix of Band Service CZ s.r.o., including cost, time and risk analysis. The thesis consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part presents the findings from the field of marketing, marketing and communication mix. The analytical part presents the company and evaluates its current economic performance and analyzes its communication mix. Based on the findings a new communication mix is then designed, including tools necessary for its fulfillment. In conclusion, the benefits and recommendations resulting from the modernization of the communication mix are described. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29667
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
brzoň_2013_dp.pdf 8.649Mb PDF View/Open
brzoň_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
brzoň_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account