Image Studentské Unie UTB

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image Studentské Unie UTB

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kučera, Jakub Jan
dc.date.accessioned 2013-10-10T17:12:12Z
dc.date.available 2013-10-10T17:12:12Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23563
dc.description.abstract Tato práce se zabývá image Studentské Unie UTB a sleduje proces její tvorby. Na počátku takového procesu stojí leader, který se stává symbolem hodnot a vizí této organizace. Pokud se s těmito hodnotami dokáží členové ztotožnit, dokáží vytvořit jedinečnou kulturu organizace, která je základem pro silnou identitu. Výsledná image organizace je pak odrazem právě této identity. První část práce hledá teoretická východiska pro uchopení tohoto procesu a dává veškeré kroky tohoto procesu do souvislostí. Druhá část se zabývá Studentskou Unii UTB. Analýzám byly podrobeny tři zainteresované skupiny ? prezidenti, členové a veřejnost. Jejich představy o této organizaci jsou dány do souvislostí a především je zkoumáno, jestli vnímají Studentskou Unii UTB podobně, nebo je mezi vizemi leaderů, vnitřní image a vnější image rozpor. cs
dc.format 61 s. (78 954 znaků) cs
dc.format.extent 2994386 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject image cs
dc.subject positioning cs
dc.subject značka cs
dc.subject vize cs
dc.subject vedení cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject korporátní identita cs
dc.subject korporátní kultura cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject studentská organizace cs
dc.subject Studentská Unie UTB cs
dc.subject image en
dc.subject positioning en
dc.subject brand en
dc.subject vision en
dc.subject leadership en
dc.subject communication en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate culture en
dc.subject nonprofit organization en
dc.subject student organization en
dc.subject TBU Student Union en
dc.title Image Studentské Unie UTB cs
dc.title.alternative Image of the TBU Student Union en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated This work is focused on image UTB Student Union and follows the process of its creation. At the beginning of this process is leader, who becomes a symbol of the values and visions of the organization. If members can identify themself with these values, they can create a unique culture of the organization, which is the basis for the strong identity. The image is then result of this particular identity. At the first part is described theory for these issues. The second part is concerned with TBU Student Union. Three stakeholder groups were analyzed ? presidents, members and the public. Is studied, if these stakeholders have the same opinion about Student Union, or not. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32328
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-25


Files in this item

Files Size Format View
kučera_2013_bp.pdf 2.855Mb PDF View/Open
kučera_2013_vp.pdf 210.0Kb PDF View/Open
kučera_2013_op.pdf 55.00Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account