Identifikace cílových skupin pro komunikaci internetového portálu 60+

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin pro komunikaci internetového portálu 60+

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace cílových skupin pro komunikaci internetového portálu 60+
Author: Kučerová, Jana
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce se zabývá identifikací segmentů a vytvořením jejich profilů u populace nad 35 let. Záměrem je výběr cílových skupin pro nový internetový portál zaměřený na seniory starší 60 let. Analýza je provedena na základě kvantitativního průzkumu - dotazníkového šetření, diferencovaně mezi samotnými potenciálními uživateli nového portálu a mezi jejich dětmi. Dotazování je zaměřeno na prozkoumání potřeby získávat informace prostřednictvím internetu, preferenci médií, odhalení hodnotových a zájmových oblastí. Zjištěné zájmové oblasti jsou porovnány s obsahovou analýzou stávajících portálů pro seniory. Na základě získaných informací jsou vybrány cílové skupiny pro komunikaci nového internetového portálu a doporučena strategie targetingu a positioningu. Dále jsou dopo-ručena vhodná média pro komunikaci a obsahové okruhy portálu 60+.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23580
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 32499


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kučerová_2013_dp.pdf 3.331Mb PDF View/Open
kučerová_2013_vp.pdf 211.2Kb PDF View/Open
kučerová_2013_op.pdf 217.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account