Marketingový výzkum B2B firem v praxi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový výzkum B2B firem v praxi

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový výzkum B2B firem v praxi
Author: Neckařová, Veronika
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Bakalářská práce se zabývá otázkami marketingového výzkumu tak, jak jej využívají v praxi B2B firmy - v jakých situacích firmy výzkumy využívají, jak postupují a jak využívají v praxi výsledky výzkumů. V teoretické části je uvedena charakteristika B2B trhů a B2B marketingového výzkumu, navazují typická využití a aplikace v B2B prostředí. V rámci praktické části jsou nastíněny nejčastější situace a výzkumná řešení, která B2B firmy volí. Následuje hlubší analýza konkrétních situací, které byly probírány v rámci hloubkových rozhovorů v B2B firmách. Analýza identifikuje kritická místa, která brání B2B firmám marketingový výzkum plně využít.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23678
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32383


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
neckařová_2013_bp.pdf 1.632Mb PDF View/Open
neckařová_2013_vp.pdf 50.67Kb PDF View/Open
neckařová_2013_op.pdf 51.99Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account