Vývoj koncepce nového produktu a návrh jeho uvedení na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj koncepce nového produktu a návrh jeho uvedení na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Jakuba, Marek
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:12:44Z
dc.date.available 2013-10-10T21:12:44Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23744
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá procesem vývoje nového produktu ve společnosti Greiner Packaging Slušovice s.r.o. Část procesu, zahrnující tvorbu a třídění nápadů, vývoj koncepce, její testování a technickou a ekonomickou analýzu, je aplikován v reálném prostředí podniku. Na základě získaných výsledků je zpracován návrh uvedení produktu na trh. Práce zmiňuje i možná rizika realizace projektu, doplněná o návrh na zlepšení inovačních aktivit společnost. cs
dc.format 90 s. (133 999 znaků) cs
dc.format.extent 7148004 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vývoj produktu cs
dc.subject inovace cs
dc.subject tvorba nápadů cs
dc.subject plastikářský průmysl cs
dc.subject třídění nápadů cs
dc.subject koncepce produktu cs
dc.subject komercializace cs
dc.subject product development en
dc.subject innovation en
dc.subject idea generation en
dc.subject plastic industry en
dc.subject idea screening en
dc.subject product concept en
dc.subject commercialization en
dc.title Vývoj koncepce nového produktu a návrh jeho uvedení na trh cs
dc.title.alternative Development of the Concept of a New Product and Its Market Introduction Plan en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis covers new product development process in Greiner Packaging Slušovice s.r.o. Part of the process, comprising of idea generation and screening, concept development, market testing, technical and business analysis, is applied in company practice. On the basis of practical findings, a product market introduction plan is elaborated. The thesis includes possible risks to project implementation and propose improvements to the company?s innovation process. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32444
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
jakuba_2013_dp.pdf 6.816Mb PDF View/Open
jakuba_2013_vp.pdf 209.3Kb PDF View/Open
jakuba_2013_op.pdf 53.87Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account