Komunikační strategie malé firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie malé firmy

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie malé firmy
Author: Vykoukalová, Hana
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Podstatou diplomové práce je, na základě získaných informací a provedených analýz sesta-vit strategii komunikace a kampaň pro firmu VYTO INTERIER s.r.o. Teoretická část práce přibližuje čtenáři fungování malé firmy a specifika jejího marketingu, a dále pojmy komu-nikační strategie a Corporate Identity. Jsou zde popsány také metodologické postupy použité při následných analýzách. V praktické části lze pak nalézt charakteristiku firmy VYTO, včetně její současné korporátní identity. Dále jsou součástí praktické části jednotlivé analýzy, které určují a přibližují prostření firmy a její okolí. Výsledky jednotlivých analýz jsou shrnuty ve výsledné SWOT analýze. Následuje projektová část diplomové práce, ve které jsou popsány konkrétní prvky navrhovaných komunikačních aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23806
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 32474


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vykoukalová_2013_dp.pdf 1.180Mb PDF View/Open
vykoukalová_2013_vp.pdf 55.22Kb PDF View/Open
vykoukalová_2013_op.pdf 212.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account