Předpoklady uvedení produktu cestovního ruchu na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Předpoklady uvedení produktu cestovního ruchu na trh

Show full item record

No preview available
Title: Předpoklady uvedení produktu cestovního ruchu na trh
Author: Šimčíková, Kateřina
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Práce se v úvodu zabývá stručnou teorií cestovního ruchu, jeho trendy a marketingem a zvláště také marketingovou strategií produktu cestovního ruchu. Praktická část se věnuje hotelovému resortu Valachy ve Velkých Karlovicích, jeho charakteristice z hlediska mar-ketingových komunikací a předpokladům pro uvedení jeho nového produktu na trh. Tyto předpoklady jsou hodnoceny pomocí analýz STEP, SWOT, interní analýzy a analýzy kon-kurence. Na jejich základě jsou vyvozeny závěry a doporučení pro uvedení nového pro-duktu cestovního ruchu. Závěr práce obsahuje stručný návrh tohoto produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23814
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 32338


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šimčíková_2013_bp.pdf 1.459Mb PDF View/Open
šimčíková_2013_vp.pdf 51.06Kb PDF View/Open
šimčíková_2013_op.pdf 65.16Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account