Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů

Show full item record

No preview available
Title: Sebereflexe v pedagogické činnosti začínajících a zkušených učitelů
Author: Langerová, Kateřina
Advisor: Ernest, Barbara
Abstract: Každý učitel uvažuje o své pedagogické činnosti a hledá cesty, jak ji vylepšit. Tyto úvahy lze označit termínem sebereflexe. Cílem této práce je zjistit, v čem spočívají podobnosti a rozdíly v sebereflexi učitelů v různých stupních profesní dráhy. Teoretická část práce obsahuje obecný popis pedagogické činnosti, sebereflexe učitelů s důrazem na její metody a také charakteristiku jednotlivých fází profesní dráhy učitelů v souvislosti se sebereflexí. Praktická část popisuje výzkum, který byl proveden mezi začínajícími a zkušenými učiteli.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2384
Date: 2006-06-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Grade for thesis and defense: A 4234


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
langerová_2006_bp.pdf 1.082Mb PDF View/Open
langerová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
langerová_2006_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account