Komunikační strategie autosalonu Fiat

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie autosalonu Fiat

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Váňová, Lada
dc.date.accessioned 2013-10-10T23:20:37Z
dc.date.available 2013-10-10T23:20:37Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23873
dc.description.abstract Diplomová práce zabývající se tématem zpracování komunikační strategie autosalonu Fiat popisuje ve své teoretické části marketinkovou komunikaci, komunikační strategii, její proces a obsah. Tuto část uzavírá vymezení metodologie, která slouží k aplikaci v praktické části. Jsou zde také stanoveny výzkumné otázky k ověření. Praktická část obsahuje analýzu vnějšího a vnitřního prostřední, analýzu konkurence a dotazníkové šetření. Na základě výsledků jsou ověřeny stanovené výzkumné otázky. Práci uzavírá projektová část, která obsahuje konkrétní návrh komunikační strategie pro autosalon Fiat. cs
dc.format 84 s. (109 412 znaků) cs
dc.format.extent 2306610 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Komunikační strategie cs
dc.subject CNG cs
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Analýza konkurence cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject Communications strategy en
dc.subject CNG en
dc.subject Marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Analysis of competition en
dc.title Komunikační strategie autosalonu Fiat cs
dc.title.alternative Communication Strategy of a Fiat Showroom en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is A Communication Strategy of Fiat Auto Show. A theoretical part describes a marketing communications, a communications strategy, its process and a con-tent. This part is concluded by a methodology which is used to the application in the practi-cal part. The practical part contains analysis of the external and internal enviroment, an analysis of competition and a questionnaire survey. The research questions are then verified by analysis of the research results. The thesis is concluded by a project part which suggests the concrete proposal for a communications strategy of Fiat auto show. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32472
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
váňová_2013_dp.pdf 2.199Mb PDF View/Open
váňová_2013_vp.pdf 52.73Kb PDF View/Open
váňová_2013_op.pdf 53.47Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account