Analýza vlivu marketingové komunikace firmy UNIKOV, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza vlivu marketingové komunikace firmy UNIKOV, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vlivu marketingové komunikace firmy UNIKOV, s.r.o.
Author: Fojtíková, Jarmila
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem mé práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve firmě Unikov, s.r.o. a její vliv na zavedení nového výrobku na tuzemský trh v konkurenčním prostředí trhu. Firma Unikov, s.r.o. je společnost zabývající se výrobou kovového zahradního nábytku vysoké kvality. V současnosti firma Unikov přichází na český trh s nabídkou několika no-vých typů zahradních křesel. Nejdříve jsem se v teoretické části zaměřila na danou pro-blematiku, kde jsem využila poznatky získané literaturou. Následně pak v praktické části provádím rozbor, jak jsou jednotlivé koncepce marketingové komunikace využívány ve firmě Unikov, s.r.o. V závěru své práce navrhuji firmě doporučení v oblasti marketingové-ho mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2390
Date: 2006-01-06
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fojtíková_2006_bp.pdfBlocked 2.213Mb PDF
fojtíková_2006_vp.pdf 1.330Mb PDF View/Open
fojtíková_2006_op.pdf 1.600Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account