Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace

Show full item record

No preview available
Title: Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace
Author: Marešová, Kamila
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem této bakalářské práce je shrnout historii společnosti Baťa a popsat život a názory jejího zakladatele Tomáše Bati a popsat jeho přínos v rámci propagace a reklamy. V teoretické části je provedena historická rešerše zabývající se historií, vznikem a úspěchy společnosti Baťa, životem a názory jejího zakladatele Tomáše Bati a je v ní také popsána stručná historii propagace a reklamy na našem území v omezeném časovém období. V praktické části práce přinese souhrn propagačních metod společnosti Baťa a poté je srovná s dobovými materiály a se současnými propagačními metodami společnosti. Na závěr bude provedeno dotazníkové šetření ohledně povědomí o životě Tomáše Bati.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23901
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 32331


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
marešová_2013_bp.pdf 2.425Mb PDF View/Open
marešová_2013_vp.pdf 322.0Kb PDF View/Open
marešová_2013_op.pdf 54.42Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account