Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli

Show full item record

No preview available
Title: Propagace automobilů značky Škoda, její originalita a jak je vnímána spotřebiteli
Author: Heger, Milan
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Ve své diplomové práci se chci zaměřit na zhodnocení originality v televizních reklamách firmy Škoda Auto a.s. a podle výsledků z této analýzy chci navrhnout televizní reklamu pro vybraný vůz. Teoretická část se zabývá originalitou, televizí jako médiem, televizní reklamou a automobilem jako produktem. Praktická část obsahuje informace o firmě Škoda Auto a.s. a marketingový výzkum zaměřený na vnímání originality v TV reklamě na vozy Škoda. V projektové části je návrh na televizní reklamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23920
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 26389


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
heger_2013_dp.pdf 2.847Mb PDF View/Open
heger_2013_vp.pdf 55.49Kb PDF View/Open
heger_2013_op.pdf 53.63Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account