Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR
Author: Šindlářová, Lucie
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce na téma ?Marketingové komunikace prezidentských kandidátů ČR? se zabývá politickým marketingem v historicky první přímé volbě prezidenta v České Republice a klade si za cíl zanalyzovat využití nástrojů komunikačního mixu třemi vybranými kandidáty, jež byli v této volbě z hlediska marketingových komunikací nejvýraznější; Karla Schwarzenberga, Miloše Zemana a Jana Fischera.; v kampani před prvním kolem volby. Komparativní analýza v praktické části práce má za úkol zjistit, zda byly v kampani využity dostupné nástroje komunikačního mixu a kdo z kandidátů jich využíval nejefektivněji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23926
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 32395


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šindlářová_2013_bp.pdf 1.268Mb PDF View/Open
šindlářová_2013_vp.pdf 52.20Kb PDF View/Open
šindlářová_2013_op.pdf 65.29Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account