Využití herních prvků v event marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití herních prvků v event marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Nieslanik, Marek
dc.date.accessioned 2013-10-11T01:39:41Z
dc.date.available 2013-10-11T01:39:41Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23987
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá využitím herních prvků v event marketingu. V teoretické části shr-nuje komplexní základnu zdrojů, které definují hru a její využití v marketingové komunikaci a po-máhají se zorientovat v problematice event marketingu. Praktická část se zabývá kvantitativním a kvalitativním výzkumem, který se snaží extrahovat obecně aplikovatelné ?prvky úspěšnosti? jednot-livých herních eventů. Projektová část je pak zaměřena již na konkrétní návrh eventu, který využívá herních prvků. cs
dc.format 85, cs
dc.format.extent 1288464 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hra cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject gamifikace cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject kvantitativní cs
dc.subject kvalitativní cs
dc.subject event cs
dc.subject game en
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject gamification en
dc.subject research en
dc.subject quantitative en
dc.subject qualitative en
dc.subject event en
dc.title Využití herních prvků v event marketingu cs
dc.title.alternative Application of Gaming Principles in Event Marketing en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the use of game components (elements) in event marketing. The the-oretical part summarizes a complex base of resourses which define a game and its application in marketing communication and help to orient in event marketing issues.Practical part deals with quantitative and qualitative research, which tries to extract generally applicable "elements of success" of individual game events. Project part is focused already on a concrete event proposal, which uses game elements. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32458
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
nieslanik_2013_dp.pdf 1.228Mb PDF View/Open
nieslanik_2013_vp.pdf 69.38Kb PDF View/Open
nieslanik_2013_op.pdf 216.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account