Specifika a účinnosti komunikace vizuálních prostředků podpory prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika a účinnosti komunikace vizuálních prostředků podpory prodeje

Show full item record

No preview available
Title: Specifika a účinnosti komunikace vizuálních prostředků podpory prodeje
Author: Válková, Ivana
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tato bakalářská práce se bude zabývat specifiky a účinností komunikace vizuálních pro-středků podpory prodeje. Mezi tyto prostředky patří hlavně výstavky, tedy POP/POS pro-středky. V rámci praktické části bude provedena průzkumná sonda formou asistovaných nákupů, během které budou pozorovány reakce respondentů na výstavky a jak se těmito prostředky nechali ovlivnit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24039
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 32348


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
válková_2013_bp.pdf 1.689Mb PDF View/Open
válková_2013_vp.pdf 52.51Kb PDF View/Open
válková_2013_op.pdf 54.24Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account