Projekt marketingového řízení rehabilitačního zařízení XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení rehabilitačního zařízení XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slaný, Jaroslav
dc.contributor.author Krkonošková, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-11T04:19:05Z
dc.date.available 2013-10-11T04:19:05Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24066
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce na téma ?Projekt marketingové řízení rehabilitačního zařízení XY?, bylo vypracování analýzy dosavadních marketingových činností soukromého zdravotnického zařízení poskytujícího služby v oboru fyzioterapie. Teoretická část je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a marketingových aktivit zdravotnického zařízení. Praktická část hodnotí celkovou situaci postavení rehabilitačního zařízení na trhu, jeho silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti. Na základě analýzy dotazníkového výzkumu u klientů využívajících rehabilitačních služeb byly zjištěny nové marketingové možnosti směřující ke zvýšení návštěvnosti a spokojenosti klientů zdravotnického zařízení. cs
dc.format 87 s. (16 473 znaků) cs
dc.format.extent 2553280 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject nestátní zdravotnické zařízení cs
dc.subject rehabilitace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketing management en
dc.subject private medical ambulance en
dc.subject rehabilitation en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject questionnaire en
dc.subject marketing mix en
dc.title Projekt marketingového řízení rehabilitačního zařízení XY cs
dc.title.alternative Project of Marketing Management of Rehabilitation's Institution XY en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kacr, Josef
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated The subject the thesis, called ?The project of Marketing Management of Rehabilitation's Institution XY", was developing an analysis of existing marketing activities of private medical ambulance providing services in the field of physiotherapy. The theoretical part is focused on issues of strategic marketing management and marketing activitiesin medical facilities. The practical part evaluates the overall situation of position of rehabilitation ambulance on the market, its strengths and weaknesses, threats and oppor-tunities. Based on the analysis of a questionnaire research among clients using rehabilitation services, new marketing opportunities heading to increase attendance and customer?s satisfaction of medical ambulance were identified. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24031
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
krkonošková_2013_dp.pdf 2.434Mb PDF View/Open
krkonošková_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
krkonošková_2013_op.doc 131.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account